Povezani članci

hrana
Google My Business

Google My Business besplatan je alat koji omogućuje da upravljanje online izgledom vaših smještajnih jedinica, ugostiteljskih objekata na Google pretraživanju i Google Kartama. Osim što će potencijalnim klijentima omogućiti da vide Vašu točnu lokaciju, unos na Google My Businessu povećat …

hrana
Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video

Youtube video:  Light of Hvar Cilj nove brand strategije bio je objediniti sve gradove i općine otoka Hvara te predstaviti otok kao jedinstvenu destinaciju kako bi iskoristio svoj izniman potencijal. „Odlučili smo krenuti u ovaj projekt svjesni da se tržište …

hrana
Turistička zajednica općine Jelsa dobila je nacionalnu nagradu za osmišljavanje i organizaciju najboljeg sportskog festivala u kategoriji manifestacija!

U organizaciji UHPE i Turističke burze PUT u Velikoj Gorici dodijeljena je nagrada najuspješnijima Turističkim zajednicama u raznim kategorijama, a Turistička zajednica općine Jelsa se po drugi put našla u probranom društvu na naše veliko zadovoljstvo i preuzela drugu nagradu …

hrana
Beskamatni krediti HBOR-a poduzetnicima u turističkim djelatnostima

Ministarstvo turizma i Hrvatska banka za obnovu i razvitak zaključili su „Sporazum o poslovnoj suradnji na provedbi mjera osiguravanja likvidnosti poduzetnicima u sektoru turizma“ čime je omogućeno odobrenje izravnih beskamatnih kredita HBOR-a.

hrana
BESPLATNA edukacija za privatne iznajmljivače 2024.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s lokalnim TZ-ovima provodi program edukacija za privatne iznajmljivače.Program edukacije: 1.            BRENDIRANJE I tematizanje smještajnih jedinica  (predstavljanje projekta TZSDZ)                                         …

hrana
EDUKACIJA ZA PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE za 2025.

Modul Predavač Vrijeme Doživljaj koji ostavlja trag: Novi edukativni video projekt TZ Splitsko-dalmatinske županije” Barbara Marković 20min “Od smještaja do brenda: Tajne prepoznatljivog identiteta u turizmu” Barbara Marković 30min “Ključ uspjeha: Kako povećati popunjenost i osigurati dugoročnu održivost smještaja” Barbara …

hrana
Najava ciklusa online radionica

Kako bi se što bolje prilagodili trenutnoj globalnoj situaciji i novim turističkim kretanjima u „novonormalnim“ uvjetima, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s UHPA-om u narednom periodu planira 3 online edukativne radionice uz follow up konzultacije.

hrana
Popusti i pogodnosti za iznajmljivače: Program vjernosti

Pristigle pogodnosti za “Program vjernosti” nalaze se niže u članku i konstatno će se nadopunjavati. Kako prijavnice budu pristizale, tako ćemo ih i objavljivati. Kartica za iznajmljivače možete preuzeti u uredu TZ općine Jelsa. Za one koji ne primaju naš …