Povezani članci

hrana
2. Kongres obiteljskog smještaja

Hrvatska udruga obiteljskog smještaja organizira 2. Kongres obiteljskog smještaja 27. ožujka 2023. u Hotelu Radisson Blu u Splitu. Kongres u suorganizaciji Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajedinice Splitsko-dalmatinske županije namjenjen je svim nositeljima obiteljskog smještaja, dakle svim iznajmljivačima. Glavna svrha kongresa …

hrana
Knjižnica Općine Jelsa

Misija Općinske knjižnice i čitaonice Jelsa je omogućiti svim građanima Općine Jelsa i njihovim gostima opismenjavanje, čitanje, učenje, spoznavanje, jačanje osobnih kulturnih, duhovnih i demokratskih potencijala, upoznavanje i korištenje dobrobiti novih tehnologija, kreativno i kvalitetno provođenje slobodnog vremena i to bez obzira …

hrana
Rekategorizacija privatnog smještaja

Nove upute za rekategorizaciju smještaja i privremenih rješenja o iznajmljivanju.

hrana
Savjeti za oglašavanje smještaja

O važnosti oglašavanja je nepotrebno govoriti, većina gostiju do vas dolazi preko interneta. Tu se nalaze najpopularniji booking portali i agencije.

hrana
Upute za iznajmljivače

Informacije namijenjene građanima koji pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu i onima koji to žele postati.

hrana
NATJEČAJ za izbor direktora/ice Turističke zajednice općine Jelsa

Temeljem odredbi članka 18. točke 6. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN br. 52/19 i 42/20), i članka 41. Statuta Turističke zajednice općine Jelsa (Službeni glasnik Općine Jelsa broj 07/2020), te Odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice općine …

hrana
Priručnik za vlasnike obiteljskog smještaja

Kako bi bili uspješni, i kako biste radili u skladu sa Zakonom morate poznavati sve segmente poslovanja obiteljskog smještaja. TZSDŽ izdala je online priručnik koja će vam olakšati posao, u njoj ćete pronaći sve potrebne informacije o uspješnom vođenju i iznajmljivanju …

hrana
Viber community: Turistička zajednica Jelsa

Turistička zajednica općine Jelsa je uz redovno obavještavanje i komunikaciju preko e-maila, informiranje putem medija, društvenih mreža, newsletter platforme, plakata i brošura, a sve u želji da razmjena informacija bude što jednostavnija, pristupačnija i šira, odlučila pokrenuti informiranje putem Viber …