Povezani članci

hrana
Plaja beach finder – aplikacija za pronalazak plaža

Kroz mobilnu aplikaciju Plaja – Beach Finder, digitalizirane su plaže na području Općine Jelsa.

hrana
Radionice o seoskom turizmu

obavještavamo Vas kako se 5. i 6. travnja održavaju završne, dvosatne on-line radionice o seoskom turizmu u organizaciji Udruge ruralnog turizma Hrvatske uz potporu Ministarstva turizma i sporta. Cilj radionica je edukacija o seoskom turizmu i  predstavljanje Digitalnog kataloga seoskog …

hrana
Markica izvornosti “Delightful Hvar”

Poziv za iskazivanje interesa za korištenje markice izvornosti „Delightful Hvar“, namijenjenog poticanju razvoja lokalne proizvodnje temeljene na tradiciji, visokoj kvaliteti proizvoda, poticanju stvaralaštva, kreativnosti, inovacija, te promociji identiteta otoka Hvara.

hrana
Priče s trajekta – podijelite Vaše najzanimljivije iskustvo

Hrvatsko narodno kazalište Split za potrebe novog projekta traži najbolje priče s trajekta. Projekt prema originalnoj ideji redateljice Anice Tomić, “Priče s trajekta”, po tekstu Ivora Martinića i u dramaturgiji Jelene Kovačić, premijerno će biti izveden na ovogodišnjem izdanju Splitskog …

hrana
Virtualno 360 – Općina Jelsa

Virtualna prezentacija za Jelsu i otok Hvar ima 200 lokacija koje je moguće obići, što ovu prezentaciju čini jednom od najvećih virtualnih prezentacija u Hrvatskoj.

hrana
Časopis Apartman Plus – broj 24

želimo Vas obavijestiti kako je časopis Apartman Plus (broj 24) objavljen u online izdanju na stranicama www.apartmanplus.com.  Među ostalim temama možete pročitati: Aktualni EU programi za poduzetnike u turizmu;  Instagram 5 dio;  Programi za obradu fotografija; Kako napisati recenziju o gostu.. …

hrana
Beskamatni krediti HBOR-a poduzetnicima u turističkim djelatnostima

Ministarstvo turizma i Hrvatska banka za obnovu i razvitak zaključili su „Sporazum o poslovnoj suradnji na provedbi mjera osiguravanja likvidnosti poduzetnicima u sektoru turizma“ čime je omogućeno odobrenje izravnih beskamatnih kredita HBOR-a.

hrana
Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video

Youtube video:  Light of Hvar Cilj nove brand strategije bio je objediniti sve gradove i općine otoka Hvara te predstaviti otok kao jedinstvenu destinaciju kako bi iskoristio svoj izniman potencijal. „Odlučili smo krenuti u ovaj projekt svjesni da se tržište …