Povezani članci

hrana
Važni telefonski brojevi

Izdvojili smo najvažnije telefonske brojeve za slučaj da vam trebaju za vrijeme boravka na otoku Hvaru i u Hrvatskoj.

hrana
Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2022.

temeljem Odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice objavljen Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2022. Rok za prijavu na Javni poziv je 31. ožujka 2022., a u nastavku dostavljamo link na kojem …

hrana
Turistička zajednica općine Jelsa izdala prvu vegetarijansku kuharicu otoka Hvara

Turistička zajednica Općine Jelsa predstavila je svoju prvu vegetarijansku kuharicu otoka Hvara, autorice Dominku Juzbašić. Ova kuharica je rezultat mnogih godina istraživanja, strasti prema hrani i otoku Hvaru, te će zasigurno oduševiti ljubitelje bogatih okusa ove prekrasne destinacije. Kuharica je …

hrana
Časopis Apartman Plus – broj 26

želimo Vas obavijestiti kako je časopis Apartman Plus (broj 26) objavljen u online izdanju na stranicama www.apartmanplus.com.  Među ostalim temama možete pročitati: Pristupnu lozinku za besplatno čitanje časopisa možete dobiti na: info@tzjelsa.hr UPUTE za čitanje časopisa na www.apartmanplus.com moguće je dobiti u Turističkoj …

hrana
Edukacija :”Brendiranje turističkih destinacija kao cjelogodišnjih ili sezonskih gourmet destinacija”.

Pozivamo vas da se pridružite 28. svibnja 2024. u kabinetu kuharstva i slastičarstva u DVD-u Jelsa (adresa: DVD Jelsa, Jelsa, otok Hvar) na besplatnoj edukaciji i master classu pod nazivom “Brendiranje turističkih destinacija kao cjelogodišnjih ili sezonskih gourmet destinacija”. Ova …

hrana
Upute za iznajmljivače

Informacije namijenjene građanima koji pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu i onima koji to žele postati.

hrana
Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video

Youtube video:  Light of Hvar Cilj nove brand strategije bio je objediniti sve gradove i općine otoka Hvara te predstaviti otok kao jedinstvenu destinaciju kako bi iskoristio svoj izniman potencijal. „Odlučili smo krenuti u ovaj projekt svjesni da se tržište …

hrana
Zaštita morskog okoliša

Jadransko more odlikuje se velikom bioraznolikošću. Živi organizmi Jadrana i njihova staništa sve su ugroženiji zbog onečišćenja mora otpadnim vodama, naftom, odlaganja otpada i raznim drugim djelovanjem čovjeka. Kao posljedice toga, neke su vrste nestale, nekima je opstanak ugrožen, a …