Povezani članci

hrana
Novi broj časopisa Apartman Plus (broj 20)

Preuzmite novo izdanje časopisa Apartman Plus (broj 20) – specijaliziranog časopisa za pružatelje ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu! Među ostalim temama možete pročitati: PDV identifikacijski broj Travel Sustainable – nova značka booking.com-a Zašto djeci nije dozvoljen boravak u apartmanima Apartman …

hrana
Priče s trajekta – podijelite Vaše najzanimljivije iskustvo

Hrvatsko narodno kazalište Split za potrebe novog projekta traži najbolje priče s trajekta. Projekt prema originalnoj ideji redateljice Anice Tomić, “Priče s trajekta”, po tekstu Ivora Martinića i u dramaturgiji Jelene Kovačić, premijerno će biti izveden na ovogodišnjem izdanju Splitskog …

hrana
Turistička pristojba

Visina turističke pristojbe na području Općine Jelsa za 2025. godinu.

hrana
Jezik

Hrvatski je službeni jezik, iako većina stanovništva priča dijalektom specifičnim za otok Hvar i pojedina mjesta.

hrana
Priznanje “Održivi otok”

Povodom 100. obljetnice organiziranog turizma u Bolu, u organizaciji Općine Bol i Turističke zajednice općine Bol u partnerstvu sa Splitsko-dalmatinskom županijom i Pokretom otoka, a pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva turizma i sporta i Jadrolinije, …

hrana
Dalmatia Green program

Tijekom trajanja mjera društvene izolacije Udruga za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce, u sklopu Dalmatia Green programa nudi Vam besplatno certificiranje Vašeg turističkog objekta.

hrana
Časopis Apartman Plus – broj 24

želimo Vas obavijestiti kako je časopis Apartman Plus (broj 24) objavljen u online izdanju na stranicama www.apartmanplus.com.  Među ostalim temama možete pročitati: Aktualni EU programi za poduzetnike u turizmu;  Instagram 5 dio;  Programi za obradu fotografija; Kako napisati recenziju o gostu.. …

hrana
Marketinška suradnja Flaster-a i Turističke zajednice općine Jelsa

U suradnji s Flaster agencijom, Turistička zajednica općine Jelsa pokrenula je uspješnu kampanju u Sloveniji, na način da je brendirala taxi vozila. Ovakav oblik outdoor oglašavanja izradila je specijalizirana tvrtka Flaster.co iz Zagreba. Ono što je odlično u ovoj kampanji …