Povezani članci

hrana
UPUTE ZA PRIVREMENI BORAVAK DIGITALNIH NOMADA

Stupanjem na snagu novog Zakona o strancima i Zakona poreza na dohodak od 01.01.2021. godine, Hrvatska je Zakonom uredila i regulirala status „Digitalnog nomada“.

hrana
Novi broj časopisa Apartman Plus – Zima 2020

Preuzmite novo zimsko izdanje časopisa Apartman Plus – specijaliziranog časopisa za pružatelje ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu!

hrana
Nagrada “Suncokret ruralnog turizma” – OPG “Terra Archaica”

Na svečanoj dodjeli nagrada „Suncokret ruralnoga turizma 2024.“ održanoj 17. siječnja u Vukovaru, Splitsko-dalmatinska županija osvojila je čak pet nagrada i dva posebna priznanja, čime je još jednom istaknuta iznimna kvaliteta i inovativnost projekata iz regije. OPG Terra Arhaica iz …

hrana
Poziv na Erasmus program

Pozivamo sve zainteresirane umjetnike od 18 do 30 godina da se prijave na Erasmus program. Program se odvija u suradnji s EUROPEAN NETWORK OF HOLY WEEK AND EASTER CELEBRATIONS u Španjolskoj od 22.5.2023. – 29.5.2023. Svi troškovi prijevoza, avionske karte, …

hrana
Projekt “Hrvatska prirodno tvoja – Croatia naturally yours” – u Jelsi posađeno 16 stabala lipe, murve, jasena i rujevine!

U okviru projekta poticanja razvoja održivog turizma “Hrvatska prirodno tvoja – Croatia naturally yours” čiji su pokrovitelji HTZ i Ministarstvo turizma i sporta RH, u Jelsi, sredstvima dodijeljenima Turističkoj zajednici općine Jelsa, posađeno 16 stabala lipe, murve i jasena. „Time je …

hrana
Viber community: Turistička zajednica Jelsa

Turistička zajednica općine Jelsa je uz redovno obavještavanje i komunikaciju preko e-maila, informiranje putem medija, društvenih mreža, newsletter platforme, plakata i brošura, a sve u želji da razmjena informacija bude što jednostavnija, pristupačnija i šira, odlučila pokrenuti informiranje putem Viber …

hrana
Google sea view

Google Sea view je prikaz kompletne morske rute duž obale županije Splitsko – Dalmatinske.  To je virtualna šetnja obalom, servisa informacija za nautičare, skipere, ribare, turiste. Kroz ovu virtualnu šetnju mogu se dobiti informacije odnosno virtualna slika o onome što …

hrana
Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video

Youtube video:  Light of Hvar Cilj nove brand strategije bio je objediniti sve gradove i općine otoka Hvara te predstaviti otok kao jedinstvenu destinaciju kako bi iskoristio svoj izniman potencijal. „Odlučili smo krenuti u ovaj projekt svjesni da se tržište …