Povezani članci

hrana
Turistička pristojba

Visina turističke pristojbe na području Općine Jelsa za 2025. godinu.

hrana
BESPLATNA edukacija za privatne iznajmljivače 2024.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s lokalnim TZ-ovima provodi program edukacija za privatne iznajmljivače.Program edukacije: 1.            BRENDIRANJE I tematizanje smještajnih jedinica  (predstavljanje projekta TZSDZ)                                         …

hrana
Masterclass radionica za ugostitelje

Poštovani Ugostitelji, U suradnji sa Splitsko dalmatinskom županijom, pripremili smo Masterclass radionicu na temu “Street food” koncepta koju će održati Akademija šKMER. ŠKMER Kuharska Akademija mjesto je okupljanja profesionalnih chefova, slastičara, ugostitelja, kuhara amatera i djece koje uživaju u kuhinji!Osnovni …

hrana
Postupak kategorizacije

Postupak kategorizacije i zahtjev za kategorizaciju obavlja se u Ureda državne uprave u Splitsko – dalmatinskoj županiji, u Hvaru, tel. 021/741-146; 021/741-166.

hrana
Lovište Hvar

Sezona lova na otoku Hvaru je počela je 25.09.2022.g. Pazite ako idete u šetnju nedjeljom i srijedom.

hrana
Besplatan odvoz glomaznog komunalnog otpada

Poštovani Stanovnici Općine Jelsa, nadolazeća turistička sezona je pred nama i vrijeme je renoviranja, uređenja i priprema. Komunalno društvo Jelkom d.o.o. za svakog korisnika javne usluge nudi pravo na besplatan odvoz glomaznog otpada do maksimalno 2 m³. Odlaganje glomaznog otpada …

hrana
Časopis Apartman Plus – broj 26

želimo Vas obavijestiti kako je časopis Apartman Plus (broj 26) objavljen u online izdanju na stranicama www.apartmanplus.com.  Među ostalim temama možete pročitati: Pristupnu lozinku za besplatno čitanje časopisa možete dobiti na: info@tzjelsa.hr UPUTE za čitanje časopisa na www.apartmanplus.com moguće je dobiti u Turističkoj …

hrana
Istraživanje HTZ i Instituta za turizam

Hrvatska turistička zajednica pokreće sustav dodjele oznaka kvalitete za obiteljski/privatni smještaj (sobe, apartmani, kuće i vile u vlasništvu fizičkih i pravnih osoba) u Hrvatskoj. Na taj će način predmetne segmente ponude moći promovirati kao jedinstvene proizvode, prilagođene suvremenim trendovima potražnje. …