Povezani članci

hrana
Markica izvornosti “Delightful Hvar”

Poziv za iskazivanje interesa za korištenje markice izvornosti „Delightful Hvar“, namijenjenog poticanju razvoja lokalne proizvodnje temeljene na tradiciji, visokoj kvaliteti proizvoda, poticanju stvaralaštva, kreativnosti, inovacija, te promociji identiteta otoka Hvara.

hrana
Online edukacije

Radionice su namijenjene privatnim iznajmljivačima, property managerima i turističkim agencijama.

hrana
Besplatne edukacije za privatne iznajmljivače

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s lokalnim TZ-ovima provodi program edukacija za privatne iznajmljivače. Barbara Marković, Tomislav Zović i Ana Brničević predaju sljedeće module: Modul Predavač Sati BRENDIRANJE I tematizanje smještajnih jedinica (predstavljanje projekta TZSDZ) Barbara Marković 20min VILE I-ILI KUĆE ZA ODMOR, tematizacija …

hrana
JAVNI POZIV ZA UDRUŽENO OGLAŠAVANJE U PROMOTIVNIM KAMPANJAMA JAVNOG I PRIVATNOG SEKTORAU 2022. GODINI

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije objavljuje Javni poziv za provedbu..

hrana
Zaštita morskog okoliša

Jadransko more odlikuje se velikom bioraznolikošću. Živi organizmi Jadrana i njihova staništa sve su ugroženiji zbog onečišćenja mora otpadnim vodama, naftom, odlaganja otpada i raznim drugim djelovanjem čovjeka. Kao posljedice toga, neke su vrste nestale, nekima je opstanak ugrožen, a …

hrana
2. Kongres obiteljskog smještaja

Hrvatska udruga obiteljskog smještaja organizira 2. Kongres obiteljskog smještaja 27. ožujka 2023. u Hotelu Radisson Blu u Splitu. Kongres u suorganizaciji Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajedinice Splitsko-dalmatinske županije namjenjen je svim nositeljima obiteljskog smještaja, dakle svim iznajmljivačima. Glavna svrha kongresa …

hrana
Upis za WSET 2

pozivaju se svi zainteresirani za upis na WSET 2, tečaj koji će se održati u suradnji s Muzej općine Jelsa  i udrugom “Hvarski vinari”. Predavanja će se održati u periodu od 06. – 09.02.2023., a završni ispit bit će 17.02.2023.g.  …

hrana
Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video

Youtube video:  Light of Hvar Cilj nove brand strategije bio je objediniti sve gradove i općine otoka Hvara te predstaviti otok kao jedinstvenu destinaciju kako bi iskoristio svoj izniman potencijal. „Odlučili smo krenuti u ovaj projekt svjesni da se tržište …